Vissza a főoldalra
cover

Technical L1 Support Engineer

Technical L1 Support Engineer

Főbb feladataid lesznek
  • Identify, diagnose, report, and assist development team in resolving defects and verifying bug fixes.
  • Taking ownership of technical issues, and working with our R&D to resolve more advanced issues when necessary.
  • Collaborate with global test team members to ensure clarity on deliverables, provide feedback to improve the testability or design of an end-to-end business solution.
  • Facilitate communications between Customer teams, project manager and internal stakeholders
  • Participate in peer reviews and inspections of requirements documents.
  • Managing processes and ensuring to achieve targets in time.
  • Collaboration with R&D experts and staff members responsible for operations at the production site.
  • Define specific customer demands and comply with them in the product implementation, technical advice, etc.
  • Produce high quality documents and regular reports
A pozícióhoz tartozó elvárások
  • Bachelor's degree in a Telecommunication / IT / Computer Science/ Engineering / Mathematical discipline or relevant skills or equivalent professional experience.
  • General understanding of database management systems and operating systems.
  • Prefer candidates possessing commercial experience implementing software solutions on UNIX and Linux platforms.
  • Strong verbal and written communication skills. Able to communicate with peers and management.
  • Ability to interact with diverse customers in a multi-cultural environment.
  • English fluent, any other languages is a plus.
  • Excellent knowledge of ticketing and bug tracking tools
  • Team spirit and hands-on mindset
Előnyt jelent
  • Oracle (OCA) / Linux (SUSE)/ Software Testing (ISTQB) or other related professionalcertifications.
  • Knowledge of bug tracking systems & defect management systems.
Amit kínálunk Neked
  • Competitive compensation package
  • International work environment & traveling opportunities.
  • Professional & career development opportunities.
  • Opportunity to work as part of an international team with a network of colleagues across the world.
  • Work on engineering projects and implement BSS/OSS solution while gain specialized technical knowledge in order to learn the whole architecture of a BSS/OSS telecom system.
  • High exposure to senior mentors and benefit from mentoring relationships.
  • Receive feedback and coaching, and participate in appraisals and reviews to help meet your career goals.
  • Travel Allowance for those who are working abroad
Munkavégzés helye
Budapest

Jelentkezem

CV feltöltés
Engedélyezett fájl formátumok: .pdf, .doc, .docx, .odt
Vodafone
Union
Tsystem
Trumpf
Profession
OTP Bank
Mol
KPMG
Knorr-Bremse
Groupama
Generali
Cora
Bosch
Budapest Bank
Whale Cloud
0
munkatárs
0+
év tapasztalat
0+
projekt
0
elégedett ügyfél
0
iroda

Elérhetőségeink

Kérdésed van? Munkatársaink rendelkezésedre állnak!

Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheted fel a kapcsolatot:

Küldj üzenetet!
A kérdéseidet vagy észrevételeidet e-mailben is elküldheted. Kollégáink az általad megadott e-mail címre válaszolnak, így kérjük ellenőrizd a megadott e-mail cím helyességét! Arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk. Köszönjük türelmedet!
REACH
Nintex
Microsoft
IVSZ
ISO9001
ISO27001
UiPath
Innoskart
ISTQB
Inflectra
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Részletek mutatása" gombra olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.